Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Framtidens Redovisning
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Summering Återkommande fakturor

Hej,

 

jag skulle vilja se en summering av mina återkommande fakturor varje månad i Visma eEkonomi? Jag använder enbart fasta priser och alla fakturor går ut automatiskt ifrån eEkonomi. Jag använder inte Advisor alls för fakturering. Då kunderna enbart har fasta priser och betalar antingen per månad eller kvartal skulle jag vilja kunna se hur mycket som kommer faktureras varje månad?

4 SVAR 4
gunjer
UTFORSKARE

Hej, den funktionen har jag också efterfrågat.

Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Framtidens Redovisning och @gunjer 

 

Tack för att du/ni hör av er till oss med ett bra förslag. 

 

Numera hanteras alla förbättringsförslag och önskemål direkt av vår utvecklingsavdelning. För att lämna ett förslag till våra utvecklare av Visma eEkonomi klickar du på knappen längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag och fyll i formuläret. 

 

Ha en fortsatt fin dag.

/Tinna

kragneby
MEDLEM

jag skulle vilja se en summering av mina återkommande fakturor i Visma eEkonomi? Jag använder enbart fasta priser och alla fakturor går ut automatiskt ifrån eEkonomi.  Då kunderna enbart har fasta priser och betalar antingen per månad eller år, skulle jag vilja kunna se hur mycket som kommer faktureras varje år?

Det är årliga medlemsavgifter det gäller.

Hej @kragneby 

 

Jag förstår att det hade varit önskvärt att kunna göra detta, men tyvärr är det inte möjligt i Visma eEkonomi i dagsläget. Du är varmt välkommen att lämna ett önskemål till våra utvecklare enligt min instruktion tidigare i tråden.  

 

Ha det fint och tack för att du hörde av dig till oss. 

 

/Tinna