Hej Olga,
Tack för att du skriver in!
I dagsläget går det inte att kopiera och klistra in kontoutdraget med Svea bank. Att ladda upp en CSV-fil och importera kontoutdrag ska däremot fungera. Innan du kan ladda upp CSV-filen kan det vara så att den behöver justeras i Excel. Jag misstänker att det kan vara detta som felar, men det är såklart svårt att säga exakt då jag inte har sett hur det ser ut hos dig. Men det jag skulle rekommendera är att du öppnar filen i Excel och dubbelkollar om det ligger några rader ovanför och innan transaktionerna börjar i filen. Om så är fallet så raderar du alla raderna ovanför transaktionerna. När du gjort detta bör det gå att importera filen i programmet.
Jag hoppas detta hjälper dig komma vidare. Om du inte ser några rader innan transaktionerna i filen eller om problemet fortsätter även när du tagit bort raderna rekommenderar jag att du ringer in till oss på supporten så att vi får kika i ditt program med dig i realtid. Vår telefonsupport har stängt för dagen men öppnar igen 08.00 imorgon. Varmt välkommen att ringa då!
Önskar dig en fortsatt fin vecka!
/Agnes