Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

birgittaairas
MEDLEM

Swish inbetalningar i eEkonomi Pro

Vi har många medlemmar och som kan välja göra inbetalningar för tex resor via Plusgiro, Bg eller Swish. När man betalar med Swish kan jag inte se i bankkopplingen  bankhändelser på kontoutdraget att betalningen är gjord i Swish. På bankens kontoutdrag står det Swish-betalning. Varför följer inte den infon med till  eEkonomi kassa- och bankhändelser ?   Eller har jag missat fylla i något nånstans ?  Och det är så mycket enklare göra en ev. återbetalning om jag vet inbetalningen är gjord via Swish....

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @birgittaairas 

Vi förstår att det skulle vara till stor hjälp att tydligt kunna se att en betalning är gjord via Swish direkt i bankkopplingen under bankhändelser på ditt kontoutdrag. Olika banker skickar olika mycket information, och vi tar också in olika mycket information från det de skickar. 

I detta fall med Nordea som bank, framgår det i dagsläget inte så tydligt att det är en Swishbetalning, vilket vi är medvetna om.

Vi har vidarebefordrat detta som ett önskemål om att kunna visa mer detaljerad information, inklusive att tydligt markera Swishbetalningar. Detta har även lyfts internt direkt till våra utvecklare, så att de kan undersöka möjligheten att inkludera denna information i framtida uppdateringar av programmet. 

Trevlig helg ☀️