Jag tycker att systemet har blivit betydligt mer instabilt. I kväll skulle jag registrera några fakturor, men gav upp efter att bara lyckats med två av dem. Tröttnade efter att ha startat om systemet fem gånger, varav en gång mellan första och andra fakturan. Vad beror problemen på?
Hej @mats ronne!
Svårt att säga vad det kan bero på. Har du upplevt samma problem tidigare och i vilket skede uppstår problemet? När jag kikar i våra interna system så ser jag att du har fått upp några felmeddelanden men svårt att avgöra vart i programmen dem uppstår. Vissa ärenden är väldigt svåra för oss att lösa här i forumet då vi behöver veta hur det ser ut i ditt program, vilka inställningar som är gjorda och hur du arbetar. Av den anledningen vill jag be dig att ta kontakt med mina kollegor på supporten som kan koppla upp sig mot din skärm och kika på hur det ser ut hos dig.
Välkommen att kontakta supporten
// Anton
Väldigt enkelt: när jag ska registrera en leverantörsfaktura och har skrivit in alla uppgifter och trycker på "spara" så går systemet i vänteläge i ca 20 sekunder innan jag får felmeddelandet. Samma fel varje gång. Kör programmet i Edge som webbläsare.
Hej igen @mats ronne!
Testa att tömma cache-minnet i webbläsaren, och även gärna om du får samma utfall i en annan webbläsare, förslagsvis Chrome. Annars behöver vår support kika på det, och du når supporten på nummer 0470-70 62 00.
Dem har öppet mellan Måndag - Torsdag: 9-16.30
Fredag: 9-16.
Välkommen att kontakta oss så hjälper dig gärna.
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.