Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Utskrift av faktura för att skicka som brev

Hej.

 

Övergick från Visma Webbfakturering till Visma eEkonomi Fakturering vid årsskiftet (då Visma Webbfakturering skulle läggas ner?)

 

Ska göra lite nya fakturor som skall skickas ut till kunder, via brev, men upptäcker att när jag skall skriva ut dessa, för att lägga i ett C5-kuvert med fönster, stämmer inte kundens adress alls i fönstret på kuvertet. Detta fungerade alldeles utmärkt förut. 

Någon som kan ge lite tips på hur jag ska gå tillväga för att få detta att funka?

 

 

 

 

 

Den här frågans innehåll har verifierats och uppdaterats av Visma Spcs 2022-08-26.

2 SVAR 2
My Janhall
ANSTÄLLD

Hej! 🙂 

Detta ska gå med C5H2-kuver vilket verkar vara det du använder dig utav. Det jag funderade på var om fakturan du testat med var en bokförd/sparad och skapad faktura? Var fakturan fortfarande preliminär och inte skapad än så passar inte utskriften i kurvertet. Frågan är alltså om fakturan du försöker lägga i kuvertet är en faktura som finns upplagd under Försäljning - Kundfakturor - Obetalda kundfakturor eller om det är en faktura som ligger i utkast? 

 

/My 

 

Hej och tack för svaret. Jag har inte testat en "färdig" faktura utan endast på en preliminär