Löst! Gå till lösning.
Hej Cathrine4,
Ser att du inte fått återkoppling på din fundering, ber om ursäkt för det.
Vad det gäller appen Visma Scanner kan du lägga en kommentar precis under bilden om det finns information du vill få med dig tillsammans med bilden in till Visma eEkonomi. När du sedan skickat bilden från appen till eEkonomis bildunderlag så kan du genom att klicka på de svarta pilarna nere i hörnet på bilden se kommentaren, har du kopplat bilden eller markerat den som betald i appen innan du skickat den så ser du kommentaren precis ovanför status "markerad som betald i Visma scanner".
Är det dessa kommentarer du saknar på bilden i eEkonomi nu?
Finns kommentaren kvar i appen om du klickar på bilden där?
Vet du om det fungerar på nya bildunderlag du skannar?
Återkom gärna till oss så ska vi fortsätta kika på det. 🙂
Ha en fin helg!
/My
Hej
tack för svar, jag tror det var något tekniskt strul , jag var i kontakt med supporten och de löste det 😀
😊
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.