Jag måste säga att detta var ett nytt lågvattenmärke.
Företaget köper en tjänsten Visma eEkonomi Smart. Vi betalar för alla funktioner för att bokföra, reg. lev. och kund fakturor m.m. Hittills allt okej. Men nu har ni börjat ta betalt per användare som ska använda samma tjänst som man redan betalar för?
Jag kan inte förstå hur ni rättfärdigar detta utom med girighet. Jag tycker att för småföretag så borde man åtminstone få upp till 5-10 användare utan kostnad.
Man står och väntar på alla funktioner som efterlyses på forum för att göra er produkt till en bättre produkt. Detta får ni gratis. Varje gång svarar ni med att det inte är prioriterad just nu oavsett hur enkelt eller viktigt det framstår med en efterlyst implementering. Och då har jag alltid undrat vad det är ni prioriterar att implementera om inte dessa funktioner som önskas. Men nu förstår jag precis vad ni prioriterar. Möjlighet till att klämma ut lite mer pengar.
Jag vill berömma er för ert ihärdiga sätt för att utveckla just sådant som ni kan tjäna mer pengar på istället för att ge önskad funktionalitet till era kunder som redan betalar för tjänsten.
Stående ovationer. Jag står upp just nu och applåderar!
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.