- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Visma Scanner dela fil
Hej,
Det är något fel med Visma Scanner när man laddar upp PDF via "dela fil" i Iphone.
Filen laddas upp till bildunderlaget och man kan bokföra men vill man senare ladda ner bildunderlaget från Visma till datorn så blir det en oläsbar fil istället för PDF.
Behöver ibland skriva ut underlagen i pappersformat och det blir svårt när filen inte går att läsa.
Undrar om det har något med den senaste Scanner problemet?
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Mario7
Jag vet att vi har ett problem som rör tolkning av bildunderlag i Visma Scanner och som våra specialister arbetar på att lösa. Tänker att detta skulle kunna höra ihop med det du beskriver.
Gå gärna in och följ tråden Problem med tolkning av bildunderlag från Visma Scanner som våra specialister kommer att uppdatera löpande.
Ha en fin eftermiddag och välkommen som ny forummedlem.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Nu när tolkning av underlag från Visma Scanner är löst borde det fungera men problemet kvarstår.
Laddar man upp en PDF via Scanner så kan man inte ladda ner den från eEkonomi i samma format utan det står bara "fil" medan om man tar en bild så funkar det som det ska.
Undrar om det är något annat som är fel med Scanner?
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Mario7
Åh nej - jag antog verkligen att detta skulle vara kopplat till vårt tidigare problem som nu är löst.
Då vill jag be dig att slå en signal till supporten som får felsöka i ditt program och skapa ett ärende till våra specialister.
Välkommen att kontakta supporten.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Jag har också kunder som inte kan ladda upp pdf-filer i appen, fick du ordning på problemet?
/Jenny
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Nej felet kvarstår, Visma har öppnat ett nytt ärende för att lösa felet i Scanner.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Okej, tack för snabbt svar. Bara att vänta då antar jag...
