Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Robert7
UTFORSKARE

Visma fakturahistorik

Vet inte om detta är rätt plats för frågan men....

 

Kort version:
Var kan jag finna en historik av fakturor för Visma eEkonomi. Alltså betalningar för att använda själva tjänsten, inte för fakturor för kunder.

 

Lång version:

Jag lyckades missa en faktura till Visma som gick vidare som påminnelse till Visma Financial Solutions. Den är betald men momssatsen framgår inte på fakturan vilket innebär att jag inte riktigt vet hur jag ska bokföra den. Har troligtvis inte papperskopian alls varav den gick till påminnelse. Finns det ett digitalt arkiv av fakturor där jag kan ladda ned orginalfakturan?

5 SVAR 5
KenArd
CHAMPION

Hej Robert,
Nu aktiverar du e-faktura i företagsinställningar! Fakturorna rakt in i dit eEkonomi medan du sover på natten ofta med ett bokföringsförslag. Två klick senare finns den på banken för betalning. I bland känns det så enkelt så jag blir irriterad men det brukar gå över:)
Du får en kopia av Visma så du kan lösa din missade faktura för sista gången.

Ha en fin kväll!

Tack men just nu är problemet att jag inte kommer åt en redan skickad faktura från Visma. Jag behöver alltså veta vad momsbeloppet var och har inte e-fakturor aktiverat. Undviket gärna att lägga till fler tjänster här och nu.

Kontakta dom i morgon så får du en kopia i mejlen.

Khedron Wilk
CHAMPION

Visma Online -> Mina tjänster -> Fakturainformation  <-- är det detta du är ute efter?

Japp. 🙂