Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

"Packa upp" Klarna betalning och bokföra mot gjorda verifikationer.

Hej!

 

Jag driver en webbshop och tar betalt med Klarna och Paypal. Alla ordrar överförs automatiskt via Wetail till Visma och får per automatik en verifikation.


När jag frågade Vismas kundservice om detta så lovade de att Klarnas klumpsumma som betalas skulle ”packas upp” per automatik, bara jag hade Visma Integration och bankkoppling, och bokföras mot de olika skapade verifikationerna. Uppenbarligen fungerar inte detta!
Att få hjälp av Vismas support är ungefär lika lätt (enklare när de ville sälja något än hjälpa någon) som att vinna på lotto, så frågan är;

Någon här som kan hjälpa/förklara hur vi ska göra? Hur får man det att fungera?

Uppgivna Hälsningar

 

Herman

[her]cules 

3 SVAR 3
My Janhall
ANSTÄLLD

Hej Herman, 

Ville flika in i tråden, jag håller på att kolla upp detta så du får rätt på det i programmet. Jag kommer återkomma! 🙂 

/My 

Jag ber om ursäkt för att det dröjer, jag och mina kollegor kollar på hur det ska fungera med just denna integration till Visma eEkonomi. Men jag flika in här så du inte tror jag glömt bort ditt inlägg. 

/My 

My Janhall
ANSTÄLLD

Hej! 

Integrationen du har idag kan se annorlunda ut beroende på vad man vill ha för upplägg. Jag kommer se till att du blir kontaktad av rätt person som kommer kunna hjälpa dig få rätt på hanteringen mellan Wetail och Visma eEkonomi. 

/My