Nu är det andra gången det händer - vi har avslutat en kund och lämnar över den till nya byrån. Efter en period hör kunden av sig till oss och undrar varför vi inte har bokfört något.
Återigen har den nya byrån börjat med att klicka på knappen "starta om" och sedan klickat sig förbi alla varningstexter.
Varför ska det vara enklare att helt ta bort ett bolag än att göra:
- ändra texter på alla konton i kontoplanen till engelska
- kunna se vilka betalningar som har skickats in till Nordea med bankkoppling
- på banktransaktioner som har importerats med fil, markera flera transaktioner på olika dagar och ta bort
Förstår inte hur ni tänker?
Varför är det så viktigt att ALLA ska kunna ta bort ALLT så enkelt när det är små andra saker som är OMÖJLIGA att ändra utan att ringa supporten. Borde man inte ringa supporten även för detta??
Förklara gärna den här logiken för mig.
/En som är trött på att förklara för andra att man ALDRIG ska klicka på "starta om" knappen