Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

LasseJ3
MEDLEM

Användning av av två skärmar

Hej! Om jag har använt programmet med dubbla skärmar och då lagt förhandsgranskningen av rapporten på skärm 2 och sedan stänger programmet, kopplar loss den bärbara datorn och tar den med mig för att sedan starta den igen med bara den inbyggda skärmen och kör en rapport så inträffar följande:

Förhandsgranskningen tycks hamna med samma xy-koordinater som den hade vi senaste användningen (med 2 skärmar)  vilket placerar den utanför den inbyggda skärmen. Eftersom förhandsgranskningen är modal är det inte möjligt att komma åt den då. Det här behöver rättas. Utskrift till skärm 2 ska inte ske om det inte finns flera skärmar installerade alternativt så måste den modala dialogen visas på aktivitetslisten så att man därifrån kan "flytta" till den befintliga skärmen. 

1 SVAR 1
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej LasseJ3!

 

Jag har försökt återskapa ditt scenario men lyckas inte få upp det du beskriver. Jag tror att vi skulle behöva titta på detta tillsammans med dig för att få en tydligare bild av vad som händer.

Hör gärna av dig till våra duktiga kollegor på supporten så ska vi hjälpa dig i fortsatt felsökning i den kanalen istället.

Önskar dig en fin eftermiddag!

/Tinne