Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

malinsstäd
MEDLEM

Autocollect

Hej,

Vi har en kund på autocollect som har betalat direkt till oss, vi har kommit överens om att efter denna betalning återkallar vi ärendet från er. Vi har varit i kontakt med er via chatten och då sa ni att vi ska registrera en direktbetalning men fakturorna går inte komma åt då fakturorna har status under uppdatering hos er (så har det varit en vecka)

Tacksam för snabb återkoppling!

Med vänliga hälsningar

Malin Nord 

malinsstd_0-1682668439727.png

 

1 SVAR 1
Anton Ingvarsson
MODERATOR

Hej @malinsstäd!

 

Vi har gjort en korrigering på fakturorna så att statusen är förändrad. Du ska nu kunna registrera en direktbetalning. Om det fortfarande inte fungerar så återkom så kikar vi på det igen! 

 

Ha det gott! 

// Anton