Hej Langnas,
Du väljer själv var din säkerhetskopia ska sparas i samband med att du skapar säkerhetskopian. I instruktionen Säkerhetskopiera aktivt företag/alla företag beskriver vi hur du gör och det är när du klickar på knappen Bläddra som du kan du välja var du vill spara din säkerhetskopia.
När vi ändå pratar säkerhetskopiering vill jag passa på att även slå ett slag för att Ta systemsäkerhetskopia. En systemsäkerhetskopia använder du för att säkerhetskopiera de mallar, rapporter, teckensnitt, stiltyper och kontoplaner som du gjort själv, t ex egna utskriftsmallar för fakturor (Administration 500/1000/2000) och egna rapporter skapade via bokföringsrapportgeneratorn. Dessa kommer inte med i den vanliga säkerhetskopian.
Önskar dig en härlig tisdag och behöver du ytterligare hjälp är du alltid välkommen att höra av dig till oss i forumet eller genom att kontakta supporten.
/Tinna