Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Fakturor blir inte markerade som utskrivna efter utskrift?

Hej! Har Visma Förening, senaste versionen (Laddade ner den nya häromdagen för att jag trodde att det kanske skulle lösa problemet) Jag har ett gäng fakturor. När jag skriver ut dem, så brukar man få en fråga om utskriften blev bra, men den kommer aldrig? Så dessa fakturor blir aldrig markerade som utskrivna? För att komma vidare får jag gå in och mauellt markera att det är utskrivna!

3 SVAR 3
Helena Andersson
ANSTÄLLD

Hej OrjanE!
Jag skulle behöva lite mer och detaljerad information då jag lyckas inte återskapa ditt problem. Antagligen gör jag inte som du, kanske du kan förtydliga mer exakt hur du gör. Vilket utskriftsval har du, skriver du ut Fakturor eller direktutskrift? När jag testar och skriver ut Fakturor... och har utskriftsval skrivare då kommer frågan och markering kommer i rutan. 
Fd medlem
Inte tillämpbar


Jag gör som jag har gjort i 10 år! D v s använder mig av funktionen Fakturor och utskriftsval skrivare. Blir likadant om jag försöker skriva ut med Direktutskrift. Oavsett om jag väljer PDF eller skrivare så kommer inte frågan upp om jag godkänner utskriften. Så det blir att gå in på varje faktura manuellt och bocka av utskrift. Jobbigt!
Helena Andersson
ANSTÄLLD

Hej OrjanE.
Jag får kolla vidare på det med meddelande men det är förändrat och kommer inte upp längre. Att du får markera alla utskrivna fakturor som utskrivna är ju inte korrekt. Jag lyckas dock inte återskapa det i mitt förening och version 2018,7 så har du fortfarande samma problem så återkom då så får vi titta vidare på det.