- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Får inte igenom lämna till kronofogde
Har en kund/fakturor som kommer tillbaka med meddelande att åtgärden inte kunde genomföras vid visma Autocollect. Inte ngt tillfälligt då jag försökt vid tre tillfällen. Ser ut att gå vidare (uppdaterar) men vid koll nästa dag är de tillbaka utan någon förklaring mer än att det inte går.....
Någon som vet varför eller råkat ut för detta också?
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Jonima!
Anledningen till att detta händer är att du förmodligen har skickat flera fakturor som ska till samma kund. Då slås de fakturorna ihop detta enligt inkassolagen där man inte får skicka flera krav samma till gäldenären. Testa att skicka fakturorna på två olika dagar om det är samma kund, alternativ kan du kontakta vår support som hjälper dig med att få iväg fakturorna till kronofogden.
Ha en fortsatt fin dag.
// Anton
