Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Jeanette8
UTFORSKARE

Fel bankgiro och IBAN vid utskrift

Hej,

Hade gärna ställt frågan till supporten men vem hinner vänta i 1-2timmar?!

Jag har fått ett konstigt fel vid utskriften av en faktura till utlandet i Euro. Bankgirot och IBANnumret som kommer på fakturan är inget vi har inlagt i vårt företag. Vi hade ett annat bolag för 10 år sedan som hade dessa nummer. Men inget vi har lagt in i vårt nuvarande företag som startades 2019. Jag kan skriva ut fakturan från "mallar" förhandsgranska med rätt nummer men skriver jag ut dem direkt från fakturering kommer det felaktiga numret med istället. Jättekonstigt.

Nu har jag till och med skapat en ny mall där jag lagt in bankgiro och IBAN som en "text" vid funktion men den väljer ändå det felaktiga numret.

Jag har inga fler idéer om vad jag kan kolla.

1 SVAR 1
Madelaine Mossblad
MODERATOR

Hej @Jeanette8!
Tack för att du kontaktar oss här på forumet.

Det låter ju märkligt om ni får gamla uppgifter på er faktura. Alla fakturor som skrivs ut från programmet styrs av vilken mall du har inlagd under Arkiv, företagsinställningar, mallar. Det du kan prova är att välja vår standardmall: faktura silver standard och se om rätt information följer med då. Om det gör det så tyder detta på att det är fel i den mallen som du använder. Om det däremot blir samma fel så behöver du kontakta vår telefonsupport för vidare felsökning.

Ha en fin dag! /Madelaine