Hej,
Jag försöker logga in på mina tjänster för att få en kreditupplysning, men det fungerar inte trots att jag har angett korrekta inloggningsuppgifter och lösenord. Jag möts av en tom sida med meddelandet: "Du saknar tillgång till den här sidan. Logga in." Jag har även försökt ändra lösenord.
Hur ska jag lösa det?
Har du kollat dina val av tjänster?
Det kan vara så att KREDITUPPLYSNING inte är markerat. Sen kan det även vara så att du måste ha behörigheten administratör och inte enbart användare för att det skall fungera.
//Davor P
Hej,
Tack för ditt svar.
Jag är administratör och har gjort kreditupplysningar flera gånger tidigare, och det har alltid fungerat mycket bra.
Kanske finns det något som behöver ändras i min dator, eftersom det fungerade på en annan dator.
Mvh
Använder du 2-faktor autentisering?
Går du via Visma Administration eller webbtjänsterna?
Är den nya datorn "betrodd"?
//Davor P
Jag använder inte 2-faktor autentisering, har försökt både via Visma Administration och webbtjänster.
Jag har haft samma dator i några år.
Då blir det att ringa supporten....
Mina idéer är slut tyvärr 😢
//Davor P
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.