Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Inloggning till Administration

Min ordinarie dator har strejkat. Hur loggar jag in i Visma administration på min IPad ?

2 SVAR 2
Davor P1
CHAMPION

Hej,

Om jag förstår dig rätt så kör du Visma Administration och inte eEkonomi.

Administration ligger på den datorn som strejkar och då är det omöjligt att komma åt programmet.

Nästa problem med detta är att IPad inte kan komma åt informationen i en (även fungerande och startad) dator.

Kör du med eEkonomi så får du ta ner appen från Appstore om den finns där. Eftersom jag inte är en "Apple-människa" så vågar jag inte garantera att appen finns där......

//Davor P
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej 

Jag ser att du har både eEkonomi och Administration så det är precis som det nämnts ovan att eEkonomi kommer du åt via Platta eller Dator med internetuppkoppling genom att gå in på vismaspcs.se och klickar på Mina Tjänster längst upp till höger. Du loggar in med Epost och lösenord så får du tillgång till dina tjänster och då även eEkonomi. Administrationsprogrammet däremot ligger lokalt på din dator, vilket du måste komma åt för att få tillgång till just din data. har du tagit en säkerhetskopia så kan du ladda ner Administration på annan dator och läsa in säkerhetskopian. Administration går heller inte att köra på en IPad då den behöver en Windowsmiljö.

Mia