Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag återställde datorn och då försvann hela min bokföring . Hur får jag tillbaka den?

6 SVAR 6
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej hej!

Tog du en säkerhetskopia eller kopierade filerna på din dator innan du återställde? Är allt tömt på din dator nu så att alla filer är borta?

Om du har en säkerhetskopia kan du börja med att installera ditt program och sedan installera säkerhetskopian via Arkiv - Säkerhetskopiering - Installera från säkerhetskopia. 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tyvärr tog jag inte en säkerhetskopia. Jag ha nu installerat programmet på nytt men det är tomt naturligtvis. Kan jag importera mina filer från -vem?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Du har ingen kopia på själva företagsmappen eller filerna heller?

Om du samarbetat med en redovisningsbyrå eller liknande kanske de har kvar din bokföring och kan skicka över en säkerhetskopia eller sie-fil?

Ni har inte haft programmet installerat på någon mer dator där det kan finnas kvar någon data?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag har en laptop som ha några av mina filer men bara en av föreningarna. Hur får jag ner den i min stationära dator?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Enklast är att du tar en säkerhetskopia via programmet på din förening som du har på laptopen. Gå in i föreningen och gå via Arkiv - Säkerhetskopiering - Aktiv förening. Denna fil flyttar du sedan med dig till den stationära datorn via exempelvis ett usb-minne eller cd-skiva. På din stationära dator går du in i ditt program och går via Arkiv - Säkerhetskopiering - Installera från säkerhetskopia
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack så mycket för hjälpen, jag fick tillbaka i alla fall en av mina föreningar. Ska vara klok hädanefter och gör en kopia med jämna mellanrum. Tack Igen
Hälsning Brunhikld