Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Kontroll av underlagen på en fakturerad faktura

Hej
Har nyss fått besked på supporten att man inte kan se matrielspecen på en slutbetald och bokförd faktura,inte bra om kunden hör av sig och man vill kontrollera.Går inte att se om man direkt på en faktura för en kund .

7 SVAR 7
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Om du dubbelklickar på en faktura öppnas under Spårning öppnas den och då kan du se alla artiklar som fakturerats på just den fakturan. Vill du sedan gå tillbaka till spårnings-fliken i kundregistret trycker du Esc.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Det lyckas inte för mig,ser bara slutsumman och övrigt på fakturan,nått som måste göras under företagsinställningar??
Fd medlem
Inte tillämpbar

Nej ,det ska inte behövas någon inställning. Vilken version arbetar du i? Kan du bifoga en skärmdump som visar hur det ser ut hos dig efter att du dubbelklickat på fakturan?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Använder version 2013.01 nyss inkört i Adm 500 Har kollat i övningsbolaget där kommer matrielspecen ut när jag kollar fakturor ,men inte i mitt företag.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Kan det vara så att de fakturor du tittar på i ditt företag är upplagda som Ingående fakturor under betalningar i programmet? Dessa har IF i kolumnen fakturatyp uinder Spårning. På dessa fakturor, som används för att registrera fakturor som fanns innan man började med programmet, finns ingen specifikation. Men de fakturor du skapar under Försäljning - Kundfakturor specificeras per artikelrad.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag har inte fakturerat något sedan jag körde in den här versionen,det är fakturor som jag tidigare har fakturerat och vill gå in och titta på via skärmen men där kommer ingen spec upp lika att det inte går att dubbelklicka och öppna den allt detta kunde jag i tidigare versioner.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Det ska som sagt fungera, så jag tror det är bäst att du skickar in en säkerhetskopia på ditt företag till oss så vi kan titta på det här. Jag mejlar instruktioner till dig om hur du går tillväga inom kort.