Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

perjoakim1
MEDLEM

Kundernas artikel nummer på offerten.

Jag saknar funktionen %KundArtNr i malleditorn när jag ska göra en mall för offerter.

Denna funktion finns när jag gör mall för ordererkännande och faktura.

Mina kunder vill väldigt gärna ha med sina artikel nummer när jag gör offerter till dem.

Har frågat om denna funktion i snart ett år. Är det så svårt att få till när funktionen finns i andra mallar?

3 SVAR 3
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej @perjoakim1!

 

Det finns idag ingen möjlighet att lägga in kundens artikelnummer på offertmallen. Det jag skulle rekommendera är att du lämnar detta till oss som ett önskemål. Det kan du göra direkt inne i Visma Administration under Förbättringsförslag Min sida.

Vi kan tyvärr inte garantera att detta är något som kommer att implementeras, men alla önskemål som lämnas i produkterna tas emot och utvärderas av vår utvecklingsavdelning.

 

Önskar dig en fortsatt fin tisdag och varmt välkommen tillbaka till forumet!

/Tinne

Förstår inte att denna fråga tas upp och prioriteras. Om man kan få med det på order och faktura, väldigt logiskt att det även borde va med på offerten. ????

Hej @perjoakim1 

 

Tack för att du kontaktar oss. 


Detta är ett registrerat önskemål som finns hos våra utvecklare av Visma Administration. När och om detta kommer att implementeras har vi tyvärr inte möjlighet att svara på här i forumet, eftersom all önskemålshantering numera helt hanteras direkt av vår utvecklingsavdelning.

 

Ha en fin eftermiddag

/Tinna