Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Lägga in kundrabatter

Undrar om det går att läsa in detta istället för manuellt lägga till? Vi har idag kunder som har en fast rabatt på artikelgrupper, men kan ha specialrabatt på en viss produkt. Vi säljer kläder där varje artikelnummer är produkt, färg och storlek ... dvs att en byxa med 42 olika storlekar måste läggas in förhand. Addera även om de kanske har två modeller och lite annat så tar detta mycket kraft och tid.

En till fråga på detta är en jämförelse där vi hade Hansa innan, och det var att vi kunde välja produkter som skulle ha ett fast pris där ingen rabatt synes, men att allt annat i den artikelgruppen hade en fast rabatt, detta skulle underlätta väldigt mycket om det gick att göra sådana undantag.

3 SVAR 3
Linnea Norden
ANSTÄLLD

Hej Denniserik!

Vi kommer kontakta dig angående detta för att se om det går att lösa på något sätt. 

//Linnea
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Jag sitter och arbetar lite med fliken Kundrabatter nu och chattade lite med supporten som hänvisade till Er här.

25 rader med artikelgrupp, vilket vi kanske använder oss av 5 olika i företaget.
7 synliga rader med artiklar, där vi som företaget ovan sysslar med kläder och en par byxor finns i många varianter och storlekar. Lite snevriden layout, som tydligen inte går att justera något på själv.


Ni får gärna kontakta mig med och lösa mitt problem.


Hälsningar


Jonas Carlsson
Team C:son AB

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!
Jag ser till att en kollega kontaktar dig, för att se om vi kan lösa det som du vill.