Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Lägga in sigill på faktura

Hej!
Jag skulle vilja lägga n ett sigill på våra fakturor.  Hur gör jag?
Jag tänker att om jag för ihop de fyra informations styckena längst ner på fakturan att jag kan göra fem spaltar istället och då kan den femte spalten vara sigillet.
Dimensionerna på sigillet är 177x 157 pixlar, och jag har dem i .bmp samt .eps format om det är till någon hjälp.

Jag skulle även vilja lägga till en till mail adress i faktura mallen, hur gör jag detta?

Tack!

3 SVAR 3
Anna Svensson
CONTENT PRODUCER

Hej!

1: I mallen kan du justera storleken på objekten eller ta bort den informationen som du inte vill använda dig av genom att markera objektet och klicka på Radera.
Du lägger sen in en .bmp-fil genom att klicka på Bildikonen till vänster och därefter i mallen var på fakturan du vill ha in bildobjektet. Sen kan du plocka upp din fil.
Du har förhandsgranska längst upp, så kan du se till att det blir snyggt.

2: Mejladressen skrivs ut automatiskt på dina fakturor om du har angett det under Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar i fältet E-post.

Återkom om du inte får till det!

/Anna
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~
Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag får inte till det!

Kan få in bilden så den syns i malleditorn, men den syns inte när jag förhandsgranskar fakturan och inte heller när jag skriver ut den.

Hej!

Om en bild inte visas så kan det vara att storleken på bilden är för stor eller att filnamnet är för långt.

/Anna
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~