
Fd medlem
Inte tillämpbar
2019-09-16
08:25
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2019-09-16
08:25
Lägga till referenskod på redan skickad till kunden e-faktura
Hej, idag fick jag veta att kunden jag skickade en faktura till tar inte emot den eftersom den saknar referenskod. Hur ska jag göra? Måste jag "vända" fakturan och skapa en hel ny och skicka om? Eller finns det smidigare sätt att göra det på?
Svara
1 SVAR 1
2019-09-19
12:12
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2019-09-19
12:12
Hej Maggis,
Det finns ett smidigare sätt att sköta detta på.
Om du kikar i din lista under Försäljning - Kundfakturor - Obetalda kundfakturor. Så ser du fakturan med ett rött kryss på. Klicka på Öppna och så ser du igen det röda krysset med en förklaring till varför den blev stoppad.
Nu har du möjlighet att fylla i referenskoden och kan skicka om den på nytt som elektronisk faktura.
Om du inte löser det så kontakta gärna supporten så hjälper vi dig.
Ha en fin dag!
/Cecilia
Det finns ett smidigare sätt att sköta detta på.
Om du kikar i din lista under Försäljning - Kundfakturor - Obetalda kundfakturor. Så ser du fakturan med ett rött kryss på. Klicka på Öppna och så ser du igen det röda krysset med en förklaring till varför den blev stoppad.
Nu har du möjlighet att fylla i referenskoden och kan skicka om den på nytt som elektronisk faktura.
Om du inte löser det så kontakta gärna supporten så hjälper vi dig.
Ha en fin dag!
/Cecilia
