Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Massuppdatera fakturor som utskrivna

Hej! Sedan vi har börjat med Klarna Checkout vill jag kunna massuppdatera fakturorna så att de blir utskrivna utan att jag behöver gå in på varje och kryssa i. Hur ska jag göra?

4 SVAR 4
Davor P1
CHAMPION

Har du någon integrationslösning som skickar det via Klarna, eller hur gör du idag?

Kan du inte lägga det rätt i kundregistret så att "alla" fakturor går via Klarna?

Massuppdateringen görs normalt i kundregistret och det bör följa med till alla outskrivna fakturor.

//Davor P
Fd medlem
Inte tillämpbar

Ja, integration finns förstås, den säger "ok fakturera" till Klarna när vi skriver ut en följesedel med levererade produkter. Jag gör fakturor av alla levererade order för att få ut dem ur orderlistan, och efter det vill jag bara att krysset ska sitta där, så att fakturorna kan bokföras mot inkommande pengar från Klarna.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Kan man få ett svar från Visma, tack!
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej AnnaB!

Nej det går inte massuppdatera bocken i rutan "Utskrivet" på fakturorna. Det du däremot kan göra om du vill få in bocken i rutan "Utskrivet" för samtliga fakturor är att gå in under "Skriv ut - Fakturor". I nästa steg kan du välja tex "Normala fakturor". Vill du inte få ut dessa fakturor till papper så kan du först välja in en PDF-skrivare som standardskrivare.



/Fredric