Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

När jag har bokfört en verifikation, så registreras den inte

Varför registreras inte en transaktion som jag har bokfört? Är det något med nummerserien. Nya verifikationen ska ha nr 1100. ADM.2000 nät använder vi.

1 SVAR 1
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hejsan!

Det låter konstigt, verifiaktionsnummer skall inte spela någon roll där!
Hur går du tillväga när du skapar din verifikation??

Vanligtvis lägger ma in konton i debet och  kredit och klickar på Registrera knappen ner till i verifikationen för att den skal registreras och sedan skall du kunna hitta den i verifikationslistan.
Kontrollera att du inte lagt till ett urval, samt försök att söka upp verifikationen i listan.

/Carl