Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Problem att aktivera

När jag skulle starta upp Programmet Visma Administration 500 idag fick jag ett meddelande att jag var tvungen att Aktivera programmet. Jag har använt Visma/SPCS Administration sedan 1985, har aldrig behövt aktivera programmet någon gång under dessa år förutom då jag köpt ny version vilket jag gjort några gånger. Har ni ändrat något det senaste året? Exempel, att man måste ha ett avtal löpande. Detta har inte behövts tidigare, ej heller har jag mig veterligen fått någon information om detta.
Jag sitter i klistret just nu, måste in i programmet innan jag åker bort i morgon förmiddag.
Är det någon som kan snabbt ge mig ett svar vore jag tacksam.
Ann

3 SVAR 3
Davor P1
CHAMPION

Här får du nog ringa och kolla med supporten. De kan kontrollera vad som gäller för just dig med ditt kundnummer.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Ja man måste aktivera Administration när man har gjort en uppdatering eller nyinstallation. I detta fallet var det i vårt system det låg fel men det är rättat nu. Testa att gå in på nytt och aktivera programmet så ska det gå igenom.

/Fredric 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack för svaret. Såg att det var annorlunda när jag försökte idag. Nu fungerar det. Tack. Ann