Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Rensning av register tar lång tid

Hej,

Vi behöver rensa våra register men ska det verkligen vara ett veckoprojekt?

Gav upp efter 36h då hade den gjort färdigt fakturor och börjat på fakturarader tog tid för att kunna uppskatta och det tog ca 30 för 500rader och då var var den inne på 8 dagar av fakturorna så efter lite grov uppskattnning ca 2h för en månad ca ytterligare 48h. Vi fick hålla stängt idag men vi har liksom inte någon möjlighet att hålla stängt i flera dagar!!!. var ca 66k fakturor att rensa. Finns det inget enklarae sätt?

Mvh Micke SPEEDPARTS

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Micke_sp,

 

Förstår din frustration och vi ska självklart försöka hjälpa dig att lösa detta. Eftersom du redan påbörjat din rensning så antar jag att du har följt dokumentet Rensa dokument men lägger in länken om någon annan går i rensningstankar. 

 

När jag får frågor om rensning brukar jag rekommendera att man avgränsar sig och rensar ett par månader i taget för att inte låsa upp sig under så lång tid. Om du valt att inte avgränsa ditt urval när du rensar vill jag be dig att först göra det och om du redan gjort det eller upplever att det inte har effekt så vill jag du kontaktar supporten så ska vi hjälpa dig. 

 

Välkommen!

/Tinna

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hmm då blir det ett typ månads projekt istället....

Finns det ingen möjlighet att skicka en säkerhetskopia och ni rensar den?

@_Micke_sp,

 

Jag ber en kollega höra av sig till dig förhoppningsvis blir det idag. 

/Tinna