Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Resultatrapport innehåll

Hej. Går det att ställa in så att det i Resultatrapporten visar andra kolumner? I dagsläget visar vår "Period (månad) - Ackumulerat - Ack. fg år"  Kan man ställa in så att den visar "Period (månad) - Period fg år (samma månad året innan ) - Ackumulerat - Ack.fg år"

3 SVAR 3
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej @Fd medlem!

 
Detta är de kolumner du kan välja i programmet när du genererar Resultatrapporten: 
 

 

Om du vill se resultatet månadsvis så kan du välja en månad som en period när du genererar rapporten genom att filtrera på månaden uppe på valet Datum. Därefter bockar du i Period under valet Kolumn för föregående år. När du gjort det genererar rapporten resultatet för den månaden samt samma månad föregående år.  
 
Hoppas detta hjälper dig i din fråga. Har jag missförstått är du varmt välkommen att återkomma i tråden 🙂
 
/Agnes 
 
 
Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂
Fd medlem
Inte tillämpbar

Aha, hade missat att man kunde välja period istället för år. Stoort tack för den hjälper, det var exakt det jag efterfrågade 🙂 Ha en fin helg!

@Fd medlem Nu ser jag att min bild inte kom med av någon anledning, ber om ursäkt för det! 

 

Men härligt att vi lyckades lösa det ändå och du hittade svaret du sökte :). 

 

Önskar dig en fin helg också!

 

/Agnes

 

 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂