Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

IMLindh
NY MEDLEM

Resultatrapport

Finns det verkligen inget sätt att få ut resultatrapport (och projektresultat) där man får ut alla kontonummer, även de med noll i belopp? Jag vill kunna kopiera summorna till en excelmall, men det är ju ett evighetsarbete (och felkälla) om man inte kan få in summor från konto i samma cell varje gång? Har framfört detta till Visma tidigare, och det lät då som att det nog kunde komma, men det är nog ett år sen... Någon som vet något smart sätt att lösa det? (förutom att knappa in alla summor, som jag gör idag).

1 SVAR 1
Mita Jonsson
CONTENT PRODUCER

Hejsan!

Just nu har vi inga sådan planer att införa detta, men det du kan göra är att att skapa en egen rapport via Bokföringsrapportgeneratorn eller rapportgeneratorn om du har Visma Administation 2000. Väljer du att försöka själv så kan du kanske ha användning av programhjälpen och avsnittet Skapa rapport via rapportgeneratorn, alternativt Skapa rapport via bokföringsrapportgeneratorn.

 

Vill du komma i kontakt med en av våra duktiga konsulter? Sök upp dem på kartan längst ner på sidan partners och återförsäljare eller ring oss på 0470-70 61 70 så hjälper vi dig hitta rätt.

 

/Mita