Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Skicka Faktura

Hej jag skulle vilja stänga av så att bara dom alternativen jag använder kommer upp som alternativ på knappen skicka faktura.
Jag vill inte skicka några via er och tyvärr så är det så lätt att skicka det av misstag.
jag vill endast skicka via att skriva ut det via skrivare eller via lokal epost men det går ju inte att stänga av dom andra alternativen, Hur gör jag ?

 

Den här frågans innehåll har verifierats och uppdaterats av Visma Spcs 22-10-07

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Thomas!

En sak som du skulle kunna göra är att göra inställningar i kundregistret av vilket utskriftsval du vill att fakturorna ska ha. Du har även möjlighet att massuppdatera utskriftsval om du har många kunder och önskar ändra på många på en och samma gång. 

För att massuppdatera så kan du följa instruktionen Massuppdatera som steg för steg beskriver hur du gör detta. 

 

Sedan kan jag inte låta bli att fundera över varför du inte vill skicka dina fakturor elektroniskt och lägger in en länk till Digitala fakturor och dokument så kan du eller någon annan läsare av tråden läsa om fördelarna. 

 

Har du några följdfrågor eller funderingar så är du alltid välkommen att höra av dig till oss. 

 

Ha en fin kväll! 

Tinna