Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Skicka fakturor via e-post direkt från programmet

Jag har köpt Visma Fakturering och önskar skicka fakturorna per e-post.
Jag använder Gmail.
Hur gör jag för att skicka fakturan direkt istället för att spara ner den som PDF fil.

4 SVAR 4
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!
För att kunna skicka fakturor direkt från programmet måste du ha ett lokalt installerat e-postprogram på din dator. Att skicka direkt via webbaserade lösningar går inte. De programmen vi rekommenderar är Outlook och Windows mail. Det senare ingår gratis i Windows 7 om du har det operativsystemet.

Du kan koppla ihop och synkronisera Outlook eller Windows Mail med ditt Gmail konto. På den här länken finns en beskrivning på hur du gör det:
http://support.google.com/mail/bin/an...
Fd medlem
Inte tillämpbar

This reply was created from a merged topic originally titled
Byta e-post vid utsändning av fakturor.


När man skickar en faktura och vill skicka den med e-post så går Live Mail in automatiskt. Men jag vill ha Gmail istället. Hur gör jag?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Det här svaret skapades från ett sammanslaget ämne som hette Faktura med e-post.

Hej, är det fortfarande så att Visma inte hittar e-postprogrammet i Windows 8.1 trots att man valt det som standardprogram?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hejsan!

I Windows 8 finns det en app som heter Epost och denna fungerar det inte med, utan det måste vara ett lokalt installerat mejlprogram som exempelvis Outlook eller Windows Live Mail, som finns för nedladdning.