Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Skriva ut en diff lista efter avslutad inventering

Hur kan man skriva ut en diff lista efter avslutad inventering?
Vill kunna presentera för medarbetarna vilka artiklar som vi missar att skriva upp på ordrana efter service jobbet är utförda så vi blir duktigare och får minder svinn.

5 SVAR 5
Anna Svensson
CONTENT PRODUCER

Hej!

I programmet kan du använda inventeringsjournalen för att se differensen från senaste inventeringen.

Utskriften går inte att få ut i efterhand så vid själva inventeringen får du spara den på ett bra ställe.
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej! Vi har haft inventering den 31dec 2012. Nu frågar VD:n efter hur mkt det var i differens, han vill ha beloppet. Var hittar jag detta? Mvh Katarina

This reply was created from a merged topic originally titled
Differens vid inventering - Administration.

Jag slår ihop era frågor eftersom de handlar om samma sak.
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej igen! På inventeringsjournalen står det bara antal som det diffar, vi tycker det skulle vara intressant att se vilket belopp det var. Eftersom vissa artiklar kostar mindre än 1kr och andra flera tusen kronor så säger inte bara antalet så mkt.
Mvh Katarina
Anna Svensson
CONTENT PRODUCER

Hej Katarina!

Lagerförändringsjournalen som du skriver ut för att bokföra lagerförändringar ska visa förändringen på ditt lager.

Om du har en uppdaterad lagerförändringsjournal innan din inventering och sen skriver ut en lagerförändringsjournal efter din inventering ska den endast visa förändringen från inventeringen.

Du kan också skriva ut en lagervärdeslista innan och en efter din inventering.
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~