Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Agneta19
MEDLEM

Utskrift faktura via e-post

Hej, vid val utskrift av kundfaktura via e-post kommer felmeddelandet "åtgärden stöds inte". Har skickat fakturor varje vecka i flera år men nu plötsligt fungerar det inte?

15 SVAR 15
Davor P1
CHAMPION

Har du gjort en uppdatering av Windows?
Bytt e-post program?

Största sannolikhet har någon inställning ändrats med mailen som gör att det nu strular....

//Davor P
Agneta19
MEDLEM

Ja, uppdatering av Windows, har du något förslag på åtgärd?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Har någon lösning hittats på detta ännu?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag har också samma problem. Misstänker att det kan var fler som har det, så om supporten har något tips vore jag tacksam!

Har du provat att reparera som jag gjort?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag har provat med att reparera både Admin och Byråstöd, men det hjälper inte.

Men e-post programmet är nog det viktigaste. Vilket program har du?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Microsoft Outlook
Fd medlem
Inte tillämpbar

Testade precis att reparera Outlook på det sättet du beskrev och nu funkar det galant igen. Tack för tipset Agneta! 🙂
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack Agneta, det hade med säkerhet funkat om det inte var så att jag har en gammal version av Outlook. Det gick inte att reparera den, så jag får väl spara som pdf så länge och bifoga i e-posten. Men som sagt, tack för hjälpen!
Fd medlem
Inte tillämpbar

hade samma problem adm2000 och Outlook 2010 och löstes med råd ovan.
tack Agneta
krister

Vassego 🙂


Agneta19
MEDLEM

Ja, fick inte så vidare mycket hjälp av supporten men av god vän. Reparerat Adm, Byråstöd och e-posten så nu fungerar det 🙂
Agneta19
MEDLEM

Gå via kontrollpanelen, välj små ikoner, välj program och ikoner, leta upp Microsoft Office. Ställ dig på den raden och då dyker ändra upp i menyn ovanför, klicka där och välj reparera. 🙂
Mikael 0
UTFORSKARE

Hade samma fel, outlook 2013. Fick reparera Office via Kontrollpanalen > Program och Funktioner och sedan starta om datorn så fungerade det.