Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

k_attis
MEDLEM

VÄLJ RÄTT TID FÖR UNDERHÅLL!!!

 
Ska moms deklarera och får inte min integrering att fungera, får ett felmeddelande och blir ytterst förvånad när jag går in i er driftinformation och hittar texten nedan. Kan verkligen ifrågasätta varför man planerar in ett underhåll sista arbetsdagen innan momsdeklarationerna ska vara inne.
 
 
Pågår - Schemalagt underhåll pågår för närvarande. Vi kommer att tillhandahålla uppdateringar vid behov.
10 juni , 13:00 CEST
Schemalagd  Vi kommer att uppdatera vårt backend-API under denna tid.
1 SVAR 1
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej @k_attis!

 

Tack för att du skriver in! Jag har hört mig för med teamet och som jag förstått det har vi för närvarande inget pågående underhåll i Visma Administration. Vi ska heller inte ha haft det under dagen. 

 

Jag undrar vilken integration det är du använder med ditt program? Kan det vara så att det är den integrationspartnern som eventuellt har haft något underhåll? Har du haft möjlighet att få igång integrationen nu eller går det fortfarande inte? 

 

/Agnes 

 

 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂