Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Växla mellan olika bilder (sidor)

Skulle vilja att man kan växla mellan olika sidor utan att behöva gå ur den man är i och sen ta upp nästa, för att sen behöva börja om med den första igen. T.ex. när man stämmer av reskontran mot hb. Samma när man ska titta på olika konton, då får man börja om från början, istället för att komma tillbaka till "beställningsbilden". Nån som har en lösning?

4 SVAR 4
KenArd
CHAMPION

Hej Anneliesa,
Om du minskar fönsterstorleken på respektive modul kan du fritt möblera dina fönster.

MVH

Kenneth

Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag får det ändå inte att fungera när jag väljer "utskrift". Jag kan minska första bilden, men sen går det inte att välja någon mer. Vill t.ex. ha en utskrift på hb 2440 och stämma av mot utskrift lev.skulder per ett visst datum

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Anneliesa!

Dessvärre kan du inte ha flera utskriftsdialoger uppe samtidigt som du önskar, det är det som det faller på. I övrigt när det gäller att växla mellan/jobba parallellt med olika programdelar i Admin så visar KenArd i ovan inlägg hur man lättast gör det.
När det gäller frågan om att komma tillbaka till utskriftsdialogen efter en utskrift utan att behöva "börja om från början igen" så finner du den inställningen under: Arkiv - Inställningar - Programinställningar - bocka i rutorna enligt bilden nedan.



Tack för ditt inlägg!
Fd medlem
Inte tillämpbar

Kalasbra, tack!!!