Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Verifiera ny användares epostadress

Har lagt in en ny användare i Visma Förening. Hon kommer dock inte in i programmet. När hon försöker logga in, kommer meddelandet att epost och lösenord är felaktigt. När jag tittar i mitt program under Användare, visas bl.a. både min och hennes epostadresser, MEN vid hennes epost finns ett hänglås och när man klickar på det visas texten "epostadressen är inte verifierad". 

Mail har kommit till henne från Visma typ "välkommen", men inget om hur epostadressen skall verifieras.

Någon som vet?

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej!

Anledningen till att hänglåset finns där är att hon inte har verifierat sin e-postadress. Be din kollega att gå till vår hemsida vismaspcs.se - Mina tjänster - Glömt lösenord så skickas det ut en ny länk. Om inte detta hjälper behöver ni kontakta mina kollegor på supporten så hjälper vi er gärna i den kanalen istället. 

 

Välkommen! /Tinna