
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Verifiera ny användares epostadress
Har lagt in en ny användare i Visma Förening. Hon kommer dock inte in i programmet. När hon försöker logga in, kommer meddelandet att epost och lösenord är felaktigt. När jag tittar i mitt program under Användare, visas bl.a. både min och hennes epostadresser, MEN vid hennes epost finns ett hänglås och när man klickar på det visas texten "epostadressen är inte verifierad".
Mail har kommit till henne från Visma typ "välkommen", men inget om hur epostadressen skall verifieras.
Någon som vet?
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej!
Anledningen till att hänglåset finns där är att hon inte har verifierat sin e-postadress. Be din kollega att gå till vår hemsida vismaspcs.se - Mina tjänster - Glömt lösenord så skickas det ut en ny länk. Om inte detta hjälper behöver ni kontakta mina kollegor på supporten så hjälper vi er gärna i den kanalen istället.
Välkommen! /Tinna
