För er kunder som nåtts av nedan mejl idag kopplat till inskannade PDF-fakturor, har problemet nu löst sig och era fakturor kommer att läsas in i programmet under kommande dagar.
Problemet är som sagt löst och tjänsten fungerar som vanligt igen och fakturor kan skickas till org@autoinvoice.se
"Hej
Vid vårt kontinuerliga systemunderhåll har vi funnit följande felaktigheter i det inkommande mailflödet:
Bifogat E-post har adresserats till en adress som vi inte finner registrerad hos Scancloud
Vänligen kontrollera e-postadressen för eventuella felstavningar
De vanligaste anledningar för detta meddelande är felstavning i e-postadressen eller att
mottagaren avslutat sin tjänst hos oss.
Om ni anser att e-postadressen är korrekt kontakta er kund för information om eventuella förändringar.
Nedan följer information om den feladresserade e-posten."
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.