Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Får felmeddelande Bokslut Mina sidor

Hejsan.

I min dator (en av 8 arbetsstationer) så funkar inte mina sidor i bokslutsprogrammet. Funkar i Byråstöd, Administration m.m. Kollar först om ni kan tipsa om vad det kan vara. Har kört en reparationer utan att det hjälpte.  

Bifogar bild av det enda som står på mina sidor, sidan är för övrigt helt vit och tom....Mina sidor.JPG

8 SVAR 8
Niklas Crona
CONTENT PRODUCER

Hej @AccountantfromHell_singland 

Jag hittade en gammal forumtråd som behandlar samma problem som du upplever. Ta gärna en titt där och se om den lösningen kan hjälpa dig i detta fallet: Min sida visas ej i Visma Bokslut och i Visma Skatt

Med vänlig hälsning/
Niklas, Visma Spcs

Hejsan och tack för snabbt svar.

Hade en rad i ini.filen (Mypageweberr=1) som jag tog bort men det hjälpte icke... Märkligt minsann....

Niklas Crona
CONTENT PRODUCER

Hej igen @AccountantfromHell_singland 

Ja, det låter märkligt! Tolkar det som att det fungerar som vanligt för Visma Bokslut på dina andra enheter du nämnde?
Och du har den senaste versionen (2023.11) installerad? 

Hälsningar/
Niklas, Visma Spcs

Hejsan. Japp.. funkar på andra enheter och senaste versionen är installerad... 

@AccountantfromHell_singland 
Låter som det är något på den enheten som gör att Bokslut (Min sida) inte visas korrekt. 
Kan tyvärr inte ge ett rakt svar varför det inte fungerar på just den enheten. Men du är såklart alltid välkommen att ta en kontakt med supporten om du önskar 🙂

Hälsningar/
Niklas, Visma Spcs

Håller med om den slutsatsen. Får ta det med vår IT-kille. Om vi hittar nåt som kan påverka andra så meddelar jag det här, utifall fler råkar ut för det.... Tusen tack så länge...

Och helt plötslig så funkar nu mina sidor även i Bokslut... med andra ord så var det som vanligt i datorvärlden (och i den vanliga för den delen)...oförklarligt... Men funkar det så är man ju nöjd..

Niklas Crona
CONTENT PRODUCER

Hej igen @AccountantfromHell_singland 
Jag känner samma sak med IKEA-möbler ibland..
Men hursomhelst skönt att det fungerar nu för dig, och tack för att du återkopplade!

Hälsningar/
Niklas, Visma Spcs