2019-06-01
06:59
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2019-06-01
06:59
Felkod 895 vid digital inlämning - Bokslut
Får meddelande Felkod 895, där det även står att jag ev ska tillåta bokslut.exe i brandväggen, när jag ska skicka årsredovisningen digitalt. Har ver 2019.2 och programmet ÄR tillåtet i brandvägg (Norton) Har även provat att starta om datorn ifall det är någon serverfråga men ingen förbättring. Kommer inte förbi det här! Vad gör jag???
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Bokslut
Svara
3 SVAR 3
2019-06-01
07:23
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2019-06-01
07:23
Jag löste det!! Genom detta under "enkelt fix" https://support.microsoft.com/sv-se/help/3140245/update-to-enable-tls-1-1-and-tls-1-2-as-default-sec...
Svara
2019-07-12
13:14
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2019-07-12
13:14
Blir tokig. Tänke, till slut, prova en digital årsredovisning men får då felkod 895.. Har uppdaterat och även installerat filen som nämns men icke. Till saken hör att vi kollade hos en av mina anställda och där funkar det. Har en känsla av att det faktum att jag i bokslut inte kan se "mina sidor" även har samma orsak... Märkligt tomt o forumet gällande det här felet, fast det kanske är ovanligt....
2019-07-12
14:12
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2019-07-12
14:12
Yippeee... Missade texten "enkelt fix" men tack vare lite chatt med supporten så löste det sig... Men nästa spännande sak är att jag får felmeddelande vid inskicket. Programmet påstår att jag har fel inlogg på mina sidor... Men inte alls... ha checkat.... Men det får jag ta tag i till veckan och se om det går att lösa... om inte så får jag väl lämna in en fysiskt fast med digital mall... bör ju funka det å så slipper jag göra om.... puuh...
Svara
