Mailade Visma i samband med att räkningen kom i november men har inte fått någon förklaring till varför fakturan blev 65% dyrare 2025 jämfört med 2024.
Med tanke på allt strul som varit så är detta inte klokt.
Har nu mailat igen och väntar på en förklaring.
//Katarina
Hej @Katarina B Elf
Prisbilden har jag svårt att ta en diskussion kring men jag vill verkligen att du ska få svar från oss varje gång du tar kontakt. Har du mejlat någon av våra rådgivare eller har du varit i kontakt med vår avtalsavdelning? Tänker att jag också ska höra av mig och kontrollera så ditt mejl kommit fram och så det besvaras.
Återkom med mer info så ska jag följa upp detta.
/Tinna
Om man tar betalt för byråstödet två gånger är det inte konstigt att prishöjningen blir 65%.
Ni svarar inte, mailade er i november, svarat jag fick nu var "goddag Yxskaft".
I fjol när ni strulade med era uppdateringar som gjorde att det inte gick att skicka fakturor blev jag lovad kompensation, med detta glömdes bort lika fort tydligen.
Jag är tacksam om ni tar bort dubbelfaktureringen på Visma Byråstöd!!
Hej @Katarina B Elf
Nu har jag fått återkoppling från min kollega om att ni har haft kontakt och att ärendet är löst.
Ha en fin kväll och välkommen tillbaka till forumet framöver.
/Tinna
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.