I årsredovisningen försvinner namnen under flikarna fastställelseintyg, underskrifter och underlag för årsstämmoprotokoll.
Om man på fliken Underskrifter klickar på knappen Hämta uppgifter händer ingenting, fälten där det ska stå namn är fortsatt tomma.
Hej @GittanEss!
Tack för din fråga.
Har du kontrollerat så avsnitten Underskrifter och Underlag (Årsstämmoprotokoll) inte är klar markerade och har en grön bock ute till vänster i menyn. Vill även att du kontrollerar så hela årsavslutet inte är klarmarkerat utan att det står "Redigera period" på din startsida för det året du jobbar med.
Och om jag förstår dig rätt så står det nu ingenting i dessa avsnitten som jag nämnde ovan bl.a, skulle du vilja testa att fylla i namn manuellt istället för att "Hämta uppgifter" - går det eller är det fortsatt tomt när du förhandsgranskar din årsredovisning? 🙂
Mvh
Hej igen @GittanEss!
Jag ville bara återkoppla till dig att du inte gör något som är fel utan ligger hos oss. Vi rapporterade precis ett fel vad gäller våra underskrifter. Läs mer här!
Tråden jag länkade kan du både svara i men också följa för att får rapporter på hur det ligger till i ärendet. Vi jobbar så fort vi bara kan för att lösa problemet vi har just nu! Tack på förhand.
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.