2014-04-11
09:05
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2014-04-11
09:05
Resultatenhet i bokslutstransaktioner - Bokslut
Jag får inte fram någon kolumn för resultatenhet i bokföringstransaktionerna.
Har bockat i både projekt och resultatenhet i Grunduppgifter, men endast projekt dyker upp som kolumn.
Har bockat i både projekt och resultatenhet i Grunduppgifter, men endast projekt dyker upp som kolumn.
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Bokslut
Svara
5 SVAR 5

Fd medlem
Inte tillämpbar
2014-04-11
10:54
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2014-04-11
10:54
Hej!
Det låter märkligt, det ska räcka att göra den inställningen du gjort i grunduppgifter. Testa att stänga av programmet. Gå därefter in igen och kolla om inställningen ligger kvar. Kontrollera därefter om kolumnen resultatenhet dyker upp på bokslutstransaktionerna.
Det låter märkligt, det ska räcka att göra den inställningen du gjort i grunduppgifter. Testa att stänga av programmet. Gå därefter in igen och kolla om inställningen ligger kvar. Kontrollera därefter om kolumnen resultatenhet dyker upp på bokslutstransaktionerna.
2014-04-11
11:24
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2014-04-11
11:24
Tyvärr ingen skillnad.
Projektkolumnen försvinner/återkommer när jag bockar i/ur, men rutan för resultatenhet gör ingen skillnad.
Förra året fanns den, enligt min då exporterade bokföringsorder, men öppnar jag gamla bokslutet (med valet öpnna i gammal version) finns den inte i de transaktionerna heller.

Projektkolumnen försvinner/återkommer när jag bockar i/ur, men rutan för resultatenhet gör ingen skillnad.
Förra året fanns den, enligt min då exporterade bokföringsorder, men öppnar jag gamla bokslutet (med valet öpnna i gammal version) finns den inte i de transaktionerna heller.

Fd medlem
Inte tillämpbar
2014-04-11
12:19
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2014-04-11
12:19
Testa att klicka på någon av kolumnrubrikerna i verifikationen (t ex Debet) och välj Återställ kolumnbredder. Dyker den upp då?
2014-04-11
12:50
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2014-04-11
12:50
Japp.
Så enkelt var det....tack och ha en bra helg!
Så enkelt var det....tack och ha en bra helg!
2014-04-11
13:00
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2014-04-11
13:00
Tack detsamma!