Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Louise MoveByNumbers
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Skatt & Bokslut Pro på engelska

Hej

 

När kommer stöd för att välja engelska fullt ut i Skatt & Bokslut Pro när man genererar rapporter?

 

Jag stämmer av och genererar rapporter månadsvis. I dagsläget så visas Income statement och Balance sheet i princip helt med svensk text och flertalet bilagor har svenska rubriker, till skillnad från när man arbetar med informationen i Skatt & Bokslut Pro. Då ser nästan allt ut att vara på engelska, förutom reskontra och momsspecifikation som blir på svenska.

 

Tack.

 

Mvh,

Louise

2 SVAR 2
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Louise!

Beklagar att mitt svar har dröjt men nu har jag fått återkoppling och mer information från teamet gällande din tråd.

Årsredovisning och även andra programdelar på engelska finns som önskemål från flertalet kunder sedan tidigare. Dock är det inget som i nuläget är prioriterat att genomföras då det är annan ny funktionalitet och förbättringar som är högre upp på prioriteringslistan.

 

Tack för att du hörde av dig och vi har självklart noterat dina tankar och input. 

//Tinna

 

 

Louise MoveByNumbers
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Okej, känns bara synd att det främst är engelska när jag använder Skatt & Boklsut Pro, men när jag ska generera rapporterna i Skatt & Bokslut Pro så blir det mesta på svenska. Det hjälper inte mina kunder som behöver informationen på engelska.