
Fd medlem
Inte tillämpbar
2019-09-11
16:10
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2019-09-11
16:10
Utcheckning i Byråstöd fungerar inte
Får följande meddelande vid utcheckning. Har prövat att välja olika delar att checka ut och har nu även tagit bort allt direkt under kundmappen (alltså inte enbart dokument utan allt som ligger i kundnummermappen) Skapar jag en ny kund och kopierar över allt i kundmappen till den nya så fungerar det. Problemet då är att jag inte får med mig kontakter eller Anteckningar. Problemet verkar alltså inte ligga i att någon specifik kundfil är låst eller liknande. Testat att starta om datorn utan resultat.
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Byråstöd
Svara
1 SVAR 1
2019-09-20
08:27
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2019-09-20
08:27
Hej Lars på hjale!
Det är svårt att säga vad det är som gör att du inte kan checka ut. Det jag rekommenderar är att du tar kontakt med vår support, antingen via telefon eller chatt, så hjälper de till att felsöka varför det inte fungerar för dig.
//Linnea
Det är svårt att säga vad det är som gör att du inte kan checka ut. Det jag rekommenderar är att du tar kontakt med vår support, antingen via telefon eller chatt, så hjälper de till att felsöka varför det inte fungerar för dig.
//Linnea
