Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Utskrift av enstaka noter - Bokslut

Sitter med det mysiga jobbet att greja med noterna i bokslutet. Under 2016 bytte jag konton på anläggningar i och med att de låg på fel konton och jag har även skapat ett fullständigt anläggningsregister, vilket inte fanns förut. Det här har medfört lite problem i noterna i och med att siffrorna måste följa med från föregående bokslut till detta. Jag måste således omklassificera och böka lite.

När man arbetar med siffrorna i en not, kan man hoppa mellan att redigera och att granska, och det skulle vara bra om det gick att skriva ut enbart den noten man arbetar med. Som jag får till det, skriver den ut alla noter, men jag kanske gör fel. I mitt fall hade det varit bra att kunna skriva ut enbart den enda noten, då jag behöver "kladda" med papper och penna. Vill man skriva ut allt, väljer man ju "förhandsgranska" eller på "skrivarknappen" men det vore bra ifall man kunde välja enbart noten man arbetar med i något av fallen.

Med vänlig hälsning Lena

3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej LW
Du kan skriva ut enbart en not. Gör så här:
Markera noten och klicka på Förhandsgranska och sedan klickar på Skriv ut.

Hälsningar
Anne-Kristin
Judit M
MEDLEM

Hej - jag har försökt göra detta men det går inte. Jag markerar noten och då finns det inget alternativ för förhandsgranska om jag högerklickar på noten. om jag markerar noten och väljer förhandsgranska nere till höger blir det utskrift av alla noter.

Hej Judit!

 

I dagsläget så är det tyvärr inte möjligt att bara skriva ut en not, precis som du skriver så ser du alla noter om du väljer att förhandsgranska. 

 

När du väljer att skriva ut noterna så kommer du också att få med alla noter på utskriften. Finns det flera sidor med noter i utskriftscentralen så kan du ange vilka sidor du vill skriva ut: 

 

Önskar dig en fortsatt fin dag!

/Tinne