Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Tibor B
MEDLEM

Visma Advisor - behörighet fakturahistoriken för användare

Hej Visma, vår byrå har använt Advisor sedan 2015 och från start har jag som byråledare önskat att Visma utökar behörighetsnivåer för faktureringsdelen. Vi har ca 25 medarbetare som mer eller mindre är involverade i fakturering av sina uppdrag, vilket i slutskede godkänns av olika kontorschefer (kundansvarig). De som är kundansvariga har vi full behörighet till faktureringsdelen, medan övriga användare kan behandla sina uppdrag där man är uppdragsansvarig/deltagare. Det som vi har saknat från start är att även de som inte har full behörighet skall kunna titta på fliken historik, för att söka och se tidigare behandlade fakturor som de är behöriga att samtidigt behandla. jag har sedan 2015 framfört detta önskemål flera gånger, och förstår inte varför det inte går att åtgärda från Vismas sida. Kan man ha olika behörigheter för att behandla fakturor, så borde man också kunna ha det till att se historiken. Det skulle underlätta vår fakturering avsevärt, då vi är tvungna att låta medarbetarna kunna söka historiken i Visma Administration istället, där man dock inte ser allt nödvändigt med interntexter osv. Så härmed skulle jag vilja framföra önskemål om utökade behörighetsnivåer för faktureringsdelen ännu en gång!

1 SVAR 1
Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hejsan @Tibor B

Tack för att du tar dig tiden att framföra detta. Vi vill gärna veta mer om önskemålet och en kollega till mig kommer att ta kontakt med din inom kort. 

Jag önskar dig en fin helg! 
/Ebba