Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Mikael22
MEDLEM

Visma Skatt & Bokslut Pro för bostadsrättförening

Det har visat sig att rubricerat program inte är komplett, enligt Visma Support och säljavdelning. Detta uppdagades då jag hade gjort färdigt ett bokslut för en bostadrättsföreing och hade endast redovisning under förändring i eget kapital, resververingen till fonden för yttre underhåll, vilet skall göras från balanserat resultat. Den funktionen har de av någon anledning inte lagt till.

Det svaret jag fick av Peter Swing på Visma att jag skall använde Visma Bokslut istället.

Skandal att de säljer en programvara och tar betalt för den, då den inte är till fullo funktionsduglig.

Personerna på suporten är trevliga, men har inte tillräcklig kundskap om redovisningsreglerna.

(Vill bara tillägga att det har funnist flertal andra problem under det ca 1,5 år jag har haft Visma Advisor)

Jag förväntar mig att Visma tar tag i sina brister, annars blir jag nödgad att gå över till annan program leverantör.

1 SVAR 1
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej @Mikael22!

 

Tack för att du tar dig tid att ge oss feedback på våra produkter. Jag tog detta vidare internt och fick till mig att du har ett pågående ärende om detta hos oss. Vi tittar självklart på detta och kommer att återkoppla till dig per mejl.

 

Varmt välkommen tillbaka till forumet!

/Tinne